вторник, 6 сентября 2011 г.

Поєдную непоєднуване

Сьогодні я спробувала поєднати непоєднуване. Саме під такою назвою в блозі Materials for creative діє завдання Палітра №2 "Поєднуємо непоєднуване".

Довго збиралась з думками і вийшла в мене ось така листівка.

За основу взяла сірий картон. Бежевий картон з текстурою під льон по краях затонувала зеленою фарбою і приклеїла на об"ємні квадратики. На рамочку з рожевого паперу приклеїла сріблясту контурну наклейку. Ще використала квіти, вощені шнурочки, стрічку, підвіску, ну і, звичайно, штамп. До речі, це моя перша листівка зі штампом. І сьогодні в мене ще один дебют - я вперше користувалася фарбами для штампів.
Дякую, що заходите!

6 комментариев:

  1. гарно получилось! успіху у завданні!

    ОтветитьУдалить
  2. Ніжно вийшло!
    Дякую за участь в завданні Materials for creative

    ОтветитьУдалить
  3. Красиво!!! Дякую за участь у завданні від Materials for creative

    ОтветитьУдалить
  4. Ой, так интересного обыграла палитру!А я и не додумалась просто основу - картон по палитре взять!Красивая и нежная!

    ОтветитьУдалить
  5. если честно, то серый картон - это единственная основа, которая у меня осталась на то время. И когда я наткнулась на палитру, както само-собой все получилось.

    ОтветитьУдалить