понедельник, 7 ноября 2011 г.

Блокнотик!

Привіт всім!
Сьогодні покажу вам блонотик, який я зробила з нуля. Ось такий він у мене вийшов, м"який, закривається на резинку, ту що золотиста. Квітка зроблена за допомогою фігурного дироколу від МС. Мережка спочатку була біла, але мені хотілось зробити її такою зісареною і я замочила її в каві. Яблучко і тортик з ківі виліплені з полімерної глини. Зліпила вже давним-давно, але саме сюди вони мені приглянулися. На кінчику закладки морозиво теж з полімерної глини.
 Краї затоновані чорнилом.
 Всі сторіни проштаповані завиточками.
З цим блокнотиком прийму участь в Завданні № 11 "Блонотний бум" від "Арт Клубу".

4 комментария:

  1. Чудовий блокнот!!
    успіху в завданні!!

    ОтветитьУдалить
  2. Умничка!!!Здесь все стороны твоего творчества: и полимерка, и скрап.
    Хочу сказать, что ты- молодчинка!Столько всего успеваешь!Это с 2 детками!!!

    ОтветитьУдалить
  3. На жаль не встагаю стільки, скільки хотілось би))))

    ОтветитьУдалить
  4. Симпатичный получился блокнотик!спасибо за участие в задании "Арт Клуба"!

    ОтветитьУдалить